2011. július 15., péntek

Márk - maximális pontszám a Magyar Képzőművészeti Egyetemen

Szerdán volt egy minden bizonnyal érdekes kiállításmegnyitó a Nemzetközi Kerámia Stúdióban, az Agyag hangja címmel, de sajnos én nem tudtam elmenni, bár nem voltam messze, a Csiperóban voltam, és éppen megbeszélést tartottam az isztambuli csoportomnak. Elég sok bizonytalanság van még az úttal kapcsolatban, pedig kedden délután indulunk. Tegnap reggel kaptam egy e-mailt Kubilaytól (ő a török kapcsolat), amely szerint nem lesz ebédünk és a belépőket nekünk kellene fizetni. Remélem, Farkas Gábornak sikerül valamit ezen változtatni, hiszen itt a törökök teljes ellátást kaptak és programokat is.
Ennek ellenére a tegnapi nap abszolút kellemes, örömteli hírrel zárult. Éppen a kádban voltam, mikor Márk berohant és közölte, hogy a felvi.hu-t megnézte és 440 pontja van a Képzőn, azaz maximális pontot kapott a Magyar Képzőművészeti Egyetem szobrászrestaurátor felvételi vizsgán! A képen Michelangelo Dávid szobrának orra látható, amelyet a felvételire készülve faragott ki kőből Márk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése