2017. december 30., szombat

Téli szüneti termés

Ez a téli szünet különösen rövid volt, két A/4-es mértű rézkarcot készítettem a Kortárs Keresztény Ikonográfiai Biennélára. Már az őszi szünetben szerettem volna ezeket elkészíteni, a terv megvolt, de csak most került rá sor.










Amikor elkezdtem karcolni, kifedni, már nem volt olyan nagy kedvem csinálni, de mindig a nyomtatáskor derül ki, hogy mi lesz az eredrmény, érdemes volt-e dolgozni. Nyomtatás után csak egy pillanatra látom a grafikát, aztán lefelé fordítva felfeszítem, így nem tudom még eldönteni, hogy mennyire sikeres ez a munkám, de reméltem, beadtató lesz. Nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, ezért elhatároztam, hogy januárban egy hétvégén még dolgozom rajta a beadási határidő előtt.
Ezen kívül még festettem 3 képet. Márknak (ő restaurálta) ígértem, hogy a Nepomuki szobrot meg fogom festeni, ezzel elég jól haladtam, szinte egy nap alatt kész is lett. Másnap belekezdtem két újabb festménybe, egy Mária-szoborba és a városháza egyik puttós fejecskéjébe, amelyet majd a Tavaszi Fesztivál egyik kiállítására szándékozom beadni.
Nem volt időm felmenni Budapestre kiállítást nézni, de legalább ezek a művek elkészültek.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése