2011. július 14., csütörtök

Kecskeméti Képzőművészek Közössége - Balatonfüreden



Szombaton, azaz július 16-án 11 órakor fog nyílni a balatonfüredi Kisfaludy Galériában a Kecskeméti Képzőművészek Közösségének kiállítása Látlelet címmel. Aki arra jár, nézze meg! Mi elmegyünk a megnyitóra egy páran. A meghívón Damó István grafikája látható. Én egy balatoni kötődésű grafikámat küldtem el, amelyen a balatonudvari szív alakú sírkövek motívumait használtam fel, Keserű Ilona után szabadon.
Ezen a szerdai napon nem rézkarcoztam, ügyeket intéztem (suliba bementem, csiperós megbeszélés) és Simon Elzinek (Schnell Ildi barátnőm lánya) segítettem varrni. Már egy év készültünk rá, hogy néhány mesterfogást megmutassak neki. Ő ugyanis ballagására varrógépet kért, és meg akart tanulni varrani. Varrtunk most egy narancssárga szoknyát neki.
Hogy szerettem volna a varrási tudományomat Petrának átadni, de ő nem kért ebből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése