2017. május 7., vasárnap

Május első hete

Annyira elmaradtam a látott kiállítások, művészeti élmények leírásával, hogy most úgy döntöttem, nem is egyenként, hanem heti összefoglalóban próbálom meg ezeket pótolni. Most június közepe van és én még csak most írom meg a május első heti beszámolómat. Persze tudom én, hogy miért maradtam le ennyire! Májusban minden hétvégére jutott valamilyen elutazásos program, így a blogolás háttérbe szorult.
Május első hetében voltak az utolsó óráima a két végzós osztállyal, azaz a 12/E-vel és a saját osztályommal a 13/E-vel. Velük a Ráday Múzeum Japán kalligráfia kiállítását néztük meg az utolsó művészettörzténet órán. Akik ott voltak, élvezték! Utána fagyiztunk és megnéztük a központban a tablókiállítás képeit.








Csütörtökön volt az utolsó vetítés a Tavaszi Filmklubban. Még a vetítés előtti felszaladtam és megnéztem Varga Panna kiállítását A hónap alkotója sorozatban. Panna az osztályomba járt, és persze tök jó, hogy fiatalok kapnak kiállítási lehetőséget, mégis ezen, hogy ő a Hírös Agóra A hónap alkotója soroztaban mutatkozik be, kissé meglepődtünk! Ebben a sorozatban eddig elismert kecskeméti vagy megyei alkotók kaptak lehetőséget a bemutatkozásra, illetve a Paletta kiállításhoz kapcsolódva egy-egy diák alkotócsoport. A diákok bemutatkozására ott a Diákgaléria és az Eleven. Talán szerencsésebb lett volna most is, ha Panna ezeken a bejáratot helyeken állít ki, és esetleg kikéri szakmai tanára véleményét, javaslatát.








A Tavasz Filmklubot egy könnyedebb filmmel, a Teljesen idegenek című olasz filmmel zárták. Tetszett! A könnyedsége ellenére azért volt mondanivalója, el lehetett gondolkodni rajta. Mi most először vettünk bérletet, de meg is beszéltük, hogy benevezünk egy ilyenre ősszel is!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése