2016. július 4., hétfő

Kecskeméti szecessziós épületek - Színező

Régen nem történt bejegyzés ezen a blogon, de ez nem jelenti azt, hogy tétlenkedtem volna. Egyrészt még tartott a tanítás, majd folytak az érettségik, és hivatalosan csak mától vagyok szabadságon. A szabadidőmben sokat rajzolgattam és egy kiadványt készítettem elő. Még nincs kész, de már alakul. Nagy divat most a színezőkönyv, én is egy ilyet szeretnék megjelentetni, méghozzá Kecskemét szecessziós épületeinek részleteit felhasználva.
Eredetileg szerettem volna, ha a Csiperóra (ez egy nagy ifjúsági találkozó) elkészül, de később tudtam csak hozzákezdeni a rajzokhoz és lassabban is haladtam vele, mint ahogy gondoltam. Most azt tervezem, hogy a Hírös Hétre fog elkészülni, mikor majd újra kitelepülünk a főtérre.
Ízelítőül mellékelek egy címlaptervet (bár egyáltalán nem biztos, hogy ez lesz a megvalósuló címlap), az egyik rajzot a könyvből, amelyet nyugodtam ki lehet nyomtatni és ki lehet színezni, sőt örülnék, ha az, aki kiszínezi feltölteni a facebookos oldalunkra (https://www.facebook.com/ART-Brigád-Kecskemét-151293964930483/)! Ez a rajz a Városháza egyik üvegablaka alapján készült, de egyáltalán nem fontos, hogy az eredeti színek szerint színezze ki valaki. Csak bátran!
Az egyik kolléganő lányát megkértem, hogy színezze ki az egyik lapot, az eredményt szintén mellékelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése