2011. július 29., péntek

Isztambul - Csiperó - 6. nap - 2011. július 25.






Hétfőn a Fekete-tengerhez mentünk, egy Kilyos nevű helyre, egy egésznapos fürdőzésre. A homok forró volt, még szárazon is tapadt a ember lábára (szerintem elég koszos is volt), a hullámok óriásiak, és nap iszonyú erővel égetett. Annak ellenére, hogy napernyő alatt ültem, úgy felégtem, hogy tiszta vörös lettem és még mindig viszketek.
A hazafelé út kicsi hosszabb lett a nagy forgalom miatt, éppen vacsora időre értünk csak haza.
Este éppen fürdéshez és hajmosáshoz készültem, mikor megláttam Sirint és Naimot, azt a házaspárt, aki nálunk lakott tavaly. Éppen akkor voltak friss házasok, de még egy év elteltével nincs babájuk. Sirin hozott tavalyi képeket, meg néhány kézzel készült ajándékot.
A fáradtságtól jót aludta volna, de minden forduláskor felébredtem arra, hogy mennyire fáj a vállam és a hátam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése