2011. július 8., péntek

Még újabb lépcsők - új grafikai sorozatom


Én ezen a héten már szabadságom töltöm itthon, Márk még felvételizett (tegnap volt az elbeszélgetés). Ahogy ígértem hétfőtől nyári üzemmódra kapcsoltam, így ennek eredményeként elkészült a tavalyi Vad lépcsők című festménysorozatom rézkarcváltozata, azaz még csak 8 db a 10-ből. Egyenlőre még csak egy-egy próbát tudtam belőlük nyomtatni. Ez már szerdán elkészült, de tagnap a főzés és a fodrász miatt a grafikákkal nem haladtam semmit. Ma még megcsinálom a másik kettőt! Most itt megmutatom az egyiket úgy, hogy mellette ott a festményváltozat is. A teljes sorozat megtekinthető a facebookos ART Brigád oldalon a fényképek között, ezen a linken:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.169966926396520.41339.151293964930483

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése