2011. július 28., csütörtök

Isztambul - Csiperó - 0. nap - 2011. július 19.

Július 19-én délután 1/2 4-re volt megbeszélve a találkozó a kis Tesco parkolójában Csiperós két csapattal, hogy elinduljunk Törökország felé. 14.30-kor még utoljára megnéztem a e-mailjeimet, és elszörnyedve láttam, hogy az angliai nyelviskola azt írta, nem fizettem még be a részvételi díjat. Iszonyú sebességgel megpróbáltam átutalni, és szerettem volna a banki bizonylatot elküldeni neki, de egyszerűen nem jelent meg a könyvelt tételek között. Tehát ilyen kétségek között indultam el, és nem tudtam ott lesz-e internet hozzáférésem. Szerencsére a másik kétség még időben megoldódott, azaz a török iskola igazgatója összekevert bennünket az egriekkel, és miután ez tisztázódott, hogy az ő diákjaik itt mi mindent kaptak, azt ígérte mi is megkapunk mindent, azaz ebédet és programokat is. Neki indultunk hát a 21-24 órás buszútnak. A határok nem olyanok voltak mint nyugat felé, várakozás, kiszállás, "dvá bírá" és egyebek, bár ezt nagyjából tudtuk előre mégis, elég kellemetlen. Nekem még az is kellemetlen volt, hogy az egyik apuka, aki jött velünk (másik csoportból), folyamatosan úgy akart jópofi lenni, hogy itatta, söröztette a fiatal fiúkat. A másik csoport nehezményezte a valóban túl sűrűnek nem mondható megállókat (4 óránként), de az időt csak így tudtuk tartani, és úgy tűnt, hogy nem is a vizelet visszatartással van gond, inkább a cigaretta hiánnyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése