2011. július 30., szombat

Holnap repülök Angliába


Holnap kora reggel indul a gépem Londonba, illetve a Gatwicki repülőtérre, ahol remélhetően vár majd egy taxi és elvisz Cambridge-be, ahol egy kéthetes angol nyelvtanfolyamon fogok részt venni. Még januárban kellett a pályázatot beadni. A Tempus Közalapítvány közvetítésével az Európai Unió ad lehetőséget arra - az életfogytig tanulás a mottó -, hogy azon iskolák pedagógusai, akik a Comenius programban részt vesznek, különböző tanártovábbképző programokra jelentkezzenek, például nyelvtanfolyamra is, és költségeket (utazás, részvételi díj, lakhatás, megélhetés) a pályázat finanszírozza. Tehát még nem lettem olyan jólfizetett pedagógus, hogy ezt a saját pénztárcámból fizessem, mielőtt valaki megirigyelné az anyagi helyzetem. A pályázatban az is vállaltam, hogy a blogomban beszámolok az ottani élményeimről, illetve tanulmányaim előre haladtáról. Remélem, minden rendben lesz, kicsit azért félek. Már az előkészületeknél kiderült, hogy figyelmetlenségem és hiányos angoltudásom miatt néhány dolog elkerülte a figyelmem a nyelviskolától kapott levelekben. Az utolsó levél végén, amelyet még isztambuli tartózkodásom alatt kaptam, nem vettem észre csak ma, hogy van egy csomó mellékelt dokumentum, amelyet ki kell nyomtatni és fel kellett volna venni a kapcsolatot az iskolával és a házigazdámmal. Az iskolának írtam egy e-mailt, de szombaton már nincsenek bent és a házigazdámnak csak a telefonszáma volt megadva, azaz fel kellett hívnom őt telefonon. Féltem, de megtettem! Holnap dél körül már ott leszek náluk. A leírtak szerint a városközpont egy csendes helyén laknak, lesz külön szobám és fürdőszobám is, és internet hozzáférésem is! A többit majd holnap! Most még nincs saját fotóm Cambridge-ről így egy netről leszedett kép a melléklet, de holnaptól már saját fotókkal illusztrálom a beszámolómat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése