2011. július 28., csütörtök

Isztambul - Csiperó - 2. nap - 2011. július 21.

Július 21-én csütörtökön reggel gyorsan rajzoltam egy napfelkeltés, ellenfényes Boszporusz-hidas képet. Reggeli után pénzváltással kezdtük a napot, Sefer (ő most igazgatóhelyettes, de tavaly még ő volt az igazgató) kísért el bennünket, aztán egy olyan piacra mentünk, ami hetente csak egyszer van, de állítólag nagyon népszerű és olcsó. Itt aztán be is vásároltak sokan mindenféle ruhaneműt, táskát, emléktárgyat stb. Nekünk is muszáj volt Petrának néhány dolgot venni, mert sikeresen itthon hagyott egy csomagot.
Ebéd után egy kis szieszta, majd délután 4-tól tettünk egy másfél órás hajókirándulást a Boszporuszon a két híd között. Szép innen a vízről a város, bár az jó lett volna az óváros felé is elmenni. Este vacsora után Jóskával bementünk a kerület központjába, ahol egy csomó kiülős hely van, és egy ital mellett nézelődtünk, beszélgettünk és vártuk a SMS értesítést a felvételiről, ami persze nem érkezett meg csak nagyon későn. Mikor visszaértünk a koleszba, neten megnéztük a ponthatárokat, szobrászrestaurátor szakra 360 volt, azaz Márk 80 ponttal túlteljesítette, tehát Márk szeptembertől a Magyar Képzőművészeti Egyetem hallgatója lesz. A csoportban több sikeresen felvett is volt, de volt olyan is, akit most fel sehová.