2011. augusztus 5., péntek

Cambridge 3. nap

A szerdai nap, azaz a 3. már egy kicsit sikeresebb volt.

A délelőtti tanárom, Trevor nagyon vicces fickó. Mindenféle képeket vág. Egyébként azzal foglalkoztunk, hogy az egyes igéknek milyen vonzatai vannak.

Alexis óráján utazási ajánlatot dolgoztunk fel Ausztráliáról, és azt a házi feladatot kaptuk, hogy készítsünk egy prezentációt a saját országunkról, hogy mit ajánlanánk a társainknak. Ezt persze én nem tudtam az esti programom miatt megcsinálni, de erről majd később.

Mariával a görög nővel és a lányával ebédeltem a suliban, ahol elég nagy zsivaj volt, és most a kaja sem volt olyan jó mint hétfőn.

Délután Iannal a counry zenéről volt szó és egy Dolly Parton számot hallgattunk, megkaptunk a szövegét úgy, hogy csomó szó ki volt hagyva, és ki kellett kiegészíteni hallás után. Utána még a dal jelentéséről, mélyebb mondanivalójáról volt szó, de én előbb elmentem, mert siettem a Police Station elé, mert onnan indult a busz Londonba, elvileg 15.45-kor. Én ott voltam már 15.30-kor, de busz csak 16.00-kor jött, és még egy csomó helyen megállt, mire végre London felé vette az irányt. Hat óra múlt valamivel mikor megérkeztünk a Dominion elé, itt játsszák a We will rock you musicalt, itt megkapunk a jegyeket (a sofőr intézet mindent, nem volt más kísérőnk), és volt még több mint egy óránk a 19.30-as kezdésig. Az én sulimból senki sem jött, így eléggé egyedül éreztem magam, de sebaj, mondtam és reméltem, hogy az előadás nagyon jó lesz. A kezdésig kerestem egy helyet, ahol meg tudtam inni egy italt, aztán 19.15-re visszamentem a színházhoz, ahol már többség bent volt, én meg alig találtam meg a helyem, mert az emeletem volt B41. Ez egy iszonyú nagy színház, többszöröse a kecskemétinek. A képen csak az emeleti rész van, a földszint még nagyobb. Szóval a technika, az előadás és persze a Queen muzsikája tökéletes és profi volt, de a történek elég bárgyú. Jó volt hallani újra Queen számokat, de azért egy koncert jobb. Eszembe jutott a 1986-os budapesti koncertjük (erről egyébként volt is egy kép azon a fotókiállításon, amelyet az előcsarnokban rendeztek), amit láthattam és nagyon tetszett, pedig elég hátul volt a helyem, akkor voltam 23 éves. Itt egy link, ahol belenézhettek és hallgathattok ebbe a musicalba. Nem volt szabad fotózni az előadás alatt és én be is tartottam ezt.

http://youtu.be/dtG0XKMqo3U

Késő éjjel érkeztünk vissza, mikor már nem jártak a buszok, így taxival jöttem haza, ami volt olcsó, de már nagyon fáradt volta és a busz is elég kényelmetlen volt. Alig tudtam bejönni, mert mindenáron ki akartam nyitni az alsó zárat is, vacakoltam vele egy ideig, míg rájöttem, hogy az nem is volt bezárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése