2011. augusztus 15., hétfő

Hazaérkeztem

Szombaton délelőtt elmentem még valami kaját vásárolni, de akkor már nagyon otthon járt az eszem, és így elfelejtettem, hogy Angliában nem indulunk el esernyő, vagy esőkabát nélkül, így eláztam, mert közben természetesen rákezdett rendesen az eső. A taxi pontosan, 14.20-ra jött értem, a Temze-híd előtt viszont bedugult a forgalom, így nem sokat haladtunk előre, de szerencsére jócskán rászámolják az időt, így nem késtem, 16.40-re a reptéren voltam. Tehát Cambridge-ből eljutni Gatwickre annyi, mint onnan hazarepülni Budapestre. A Temze- hídról csináltam egy csomó fotót, és mivel a taxin (megint egy elegáns Mercedes) volt tetőablak, sikerült egészen érdekes nézőpontból is készíteni néhányat. Volt egy érdekes csigalépcső a reptéren, azt is lefotóztam. A kapunyitás viszont késett, akkor szálltunk be a gépbe, mikor már indulni kellett volna. Tehát 15 perc késéssel indultunk, de mégis menetrend szerinti időben érkeztünk. Péter jött értem és kb. éjfélre végre itthon voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése