2011. augusztus 6., szombat

Cambridge 4. nap




Igazi angolos nap volt a csütörtök, egész nap esett. Alig csináltam néhány képet. A reggel rettenetes volt, 25 percet vártam a buszra és éppen csak beértem fél 10 előtt pár perccel, pedig ugyanakkor indultam el.
Délelőtt Trevor végig kérdezett mindenkit mit csinál előző nap, a fiatalok a bowlingoztak, az ománi nő várta a napnyugtát, mert most ramadam van és akkor evett. Mikor hozzám ért és én mondtam, hogy tegnap a We will rok you-t néztem fanyalgott, mert szerinte nem csak a történet bárnyú, ő Queen zenéjét sem szerette. Egyébként a reklámokban és politikusi beszédekben gyakran előforduló negatív nyomaték kifejezéséről volt szó.
Alexis-szel elkezdtük a prezentációkat, holnapra szerez nekem ez számítógépes termet, és és képeket és mutatok nem csak szóban ajánlom Magyarországot. Szóval csütörtökön megtartották a spanyolok, a német fiú, és az ománi nő, és holnapra maradtam én, az olaszok és kis kínai csaj.
Megint a suliban kajáztam, most Irene (a lakótársam) és Giorgia volt az asztaltársaságom. Irene mesélt a házigazdáink lányáról, aki most nincs itthon és így csendes a ház. Azt mondta, el van kényeztetve és mindent megkap, amit akar. Elena, a spanyol csaj mondta, hogy ő szívesen eljönne Magyarországra, mert kíváncsi, mondtam, hogy majd a holnapi prezentáción lát belőle egy kicsit.
Délután Ian egy rajzfilmet hozott, a Wallace and Grommit-ot, amit és nem ismertem, aranyos volt, de egy kicsit hosszú volt nekem, majdnem bealudtam rajta. Most meg tudtam érteni a filmvetítéseimen szunyókáló diákokat. A film angol felirattal ment, és utána kaptunk egy tesztet néhány kérdéssel. A héten ez volt az utolsó délutáni óránk, mert pénteken délután nincs tanítás.
A suli után siettem haza, hogy egy profi prezentációk készítsek. Először többet akartam, de végül már nem volt energiám Budapest, a Balaton, Pécs, Kecskemét és a puszta mellé még Egert is belevenni. Így is este 10-re végeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése