2011. augusztus 25., csütörtök

Hírös Hét - X. Hagyományos Kárpát-medencei Kézműves Vásár, 3. nap











Kecskeméten ugyan nem dőlt meg a meleg rekord, de iszonyú hőség volt a pavilonban. Én nem is csodálkozom az embereken, hogy napközben nem jönnek, ép eszű ember ki nem teszi a lábát egy hűvösebb szobából ilyenkor, csak ha nagyon muszáj.

Reggel Petra nyitott ki, de hamarosan én is ott voltam, persze csak egy rövid időre, mert mennem kellett a Kandóba a pótvizsga miatt. A 10. osztályból volt öt lüke, de megbukott művészettörténetből, neki összeállítottam egy dolgozatot, és azt délután ki is javítottam, és most csütörtök reggel beviszem az iskolában, csak azután tudok kinyitni.

Délután 3-ig egyetlen vásárlónk sem volt, viszont utána beindult a dolog, idáig ez a napunk volt a legjobb a bevételt tekintve, kb. 20.000 Ft-ot árultunk.

Egy Manchesterben élő fotós csaj - aki a Fotográfia Múzeum miatt látogatott el Kecskemétre - volt az első vásárlónk, aki a Pipacs-Pitypang rézkarc fekete változatát vitte el, aztán egy Pihen a zenekar kelt el (egy cimbalom tetején három hegedű), két Lidércfény (Liszt-sorozat), egy Városháza, meg képeslapos mappa. Nem bánnám, ha a mai és a többi nap is hasonló lenne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése