2011. augusztus 28., vasárnap

Hírös Hét - X. Hagyományos Kárpát-medencei Kézműves Vásár, 6. nap






Főzéssel indítottam a napot, lecsót készítettem, majd elmentünk bevásárolni, mert már kezdtünk mindenből kifogyni. Fél 10 körül tudtam kinyitni, Petra 11 körül érkezett, akkor elugrottam a keretezőhöz, de nagyon sokáig nem volt vásárlónk. Péter hozott ebédet és hideg italt 13 óra után, akkor volt az első vásárlónk, aki egy bekeretezett képeslapot vett.
Iszonyúan szenvedtem, valószínű az előző éjszakai nyugtalan alvásom miatt is, meg talán azért, mert már a 8. nap amit kint töltök ebben a hőségben a főtéren. Többször elmentem a permetkapuhoz, sőt most a szökőkútnál levettem a papucsom és belementem a hideg vízbe.
Juszuf, azaz Gaál József (én már nagyon régről ismerem őt) a Kamara elnöke a mesterlevelek átadása után meglátogatta az árusokat, és vásárolt egy-egy apróságot. Ez egy szép gesztus, amit a városvezetés részéről is megtehetett volna valaki, de ők messze elkerülték a helyszínt.
Liza elvitte a már megrendelt Magyar kutyák sorozatot (Vizsla, Komondor, Puli). Estére a tűzijátékra újra benépesült a főtér és vásárlók is voltak (Ifjúsági Otthon, Piarista templom), így egy kicsit sikerült túlszárnyalni a múlt vasárnapi csekély bevételt. Ennek ellenére mi nem panaszkodhatunk, a tavalyinál egy kicsit többet sikerült kiárulnunk, és sokan láthattak, megismerhettek bennünket. Sokan vittek a szólólapunkból, a magyar nyelvűből már alig van, és már van egy pozitív bejegyzés a honlapunkon is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése