2011. augusztus 24., szerda

Hírös Hét - X. Hagyományos Kárpát-medencei Kézműves Vásár, 2. nap



Reggel 8-ra a Bolyaiba kellett mennem, ahol a pótvizsgázókra, illetve osztályozó vizsgázókra felügyeltem 10-ig. Aztán volt egy órám még az értekezlet kezdetéig, amikor Ildivel gyanútlanul átmentünk a Sparba, amiről én nem tudtam, hogy átalakították és éppen ezen a napon nyitott ki újra, így hosszú tömött sorok voltak a pénztárak előtt. Az értekezleten megmutatták az új elektronikus naplót, ami ugyanaz, amit a Kandóban is használunk, és valóban jóval egyszerűbb a használata, mint az eddig használté. Volt még egy rövid megbeszélés a Gólyanappal kapcsolatban, ahol most osztálylogót kell majd festenie az új kilencedikeseknek.

A vásárban Petra nyitott ki 9 óra körül, én 14 órára értem oda. Délelőtt egy vasárnapi érdeklődőnk tért vissza és vásárolt, és aztán hosszú-hosszú ideig senki és semmi. Délután 5 után kezdett újra élénkülni a forgalom, de a kánikula miatt elég fárasztó volt tegnapi nap. Délután visszajött az a kisfiú, aki már vasárnap járt nálunk és a Liszt-sorozatból szeretett volna egyet, mert most kezd el majd zongorán tanulni. Akkor elvitt egy szórólapot, és rögtön "rajongónk" lett a facebookon. Kiss Bencének hívják. Én nagyon meghatódtam, hogy van ilyen, hogy egy 9-10 év körüli kisfiú rézkarcot szeretne névnapjára, úgyhogy egy kis kedvezményt felajánlottam, hogy az anyukája meg tudja venni neki ezt a grafikát. Estefelé még volt egy vásárlónk, aki Petra egyik akvarelljét (Városháza) vette meg, és ígérte, hogy még visszatér, mert már sötétebb volt, és így nem lehetett jól látni a képeket. Így nem lett teljesen veszteséges a napunk. Az árusok arról panaszkodnak, hogy nincsenek vásárlók, többek szerint azért, mert egész nyáron voltak kipakolások, meg hónap vége van. Azért reménykedem, hogy legalább a tavalyi nullára kihozott vásárt most is elérjük, bár tavaly csak csak 7 napra fizettük a pavilonbérlést, most 9-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése