2011. augusztus 8., hétfő

Cambridge 8. nap











Hétfő, újra iskola és végre utolérem magam. Ma túl korán beértem a suliba, végül feleslegesen. A szokások boltban megvettem a tízóraira szánt szokások sajtos péksütimet. Trevor helyett Ian volt velünk délelőtt, ő a délutáni tanárom, így nem volt új nekem. Kétségtelen más a stílusa, mint Trevoré volt, de én bírom őt is. Most kevesebben vagyunk, mert Elena és a német fiú elment. Volt egy rövid teszt az óra elején, nem túl jól sikerült. Utána olvastunk folyókról (Temze, Nílus, Amazonas, Gangesz) és az olvasottak alapján kellett kérdésekre válaszolnunk. Aztán két dal következett, amelyek valamilyen formában kapcsolódtak a folyóhoz. Bridge over troubled water (Simon & Garfunkel) és River Man (Nick Drake). A feladat ugyanaz volt, mint a múltheti Dolly Parton dalokkal, kiegészítés és mondanivaló.

Alexis behozta az előző órán írt tesztet és közösen kijavítottuk. Aztán össze kellett hasonlítani két képet, ahol 12 különbség volt a képek között, és szóban elmondani ezeket. Újabb rajzos feladat párban. Az egyik mondja, hogy minek kell rajta lenni a képen és hol, a másik rajzol (én rajzoltam, Maria mondta). Ezek után egy kis nyelvtanos teszt.

A suliban kajáztam, megint tömeg és hangzavar. A délutáni órám megint Iannal volt és az olvasásról, a könyvekről volt szó. Harry Potterről, illetve az írónőjéről J.K. Rowlingról, valamint egy rajongóról olvashattunk, beszélgethettünk, de az nem volt túl jó téma, mert a csoportban senki sem volt Harry Potter-fan. Még volt egy Calvin Kleinnal kapcsolatos olvasmány is, de közben a spanyolok külön beszélgetésbe kezdtek, mert szombaton mennének többen haza, de egész héten sztájkolnak Spanyolországban a reptereken. Szegények, remélem, nálunk nem lesz sztrájk!

Suli után aránylag hamar jött a busz (ott a sulinál lévő megállóban nincs kijelző, hogy mikor jön a következő busz!), így 16.10-re hazaértem, és lekezdtem a lemaradásomat megírni a blogban, és most utolértem magam! Hurrá, most már csak a képek hiányoznak, de ezeket csak otthon fogom pótolni, mert ez a képkezelő, ami a laptopon van és laptop érintőpadja nem olyan egyszerű nekem, otthon sokkal gyorsabban meg tudom majd csinálni, mint itt, ahol elvacakoltam már egy csomó időt és nem sikerült. Most már akkor tanulhatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése