2011. augusztus 21., vasárnap

Hírös Hét - X. Hagyományos Kárpát-medencei Kézműves Vásár, -1. nap











Ugyan a Hírös Hét csak hétfőn kezdődik hivatalosan, de a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara úgy döntött, hogy 2 nappal korábban is kipakolhatnánk, "természetesen" +2 nap bérleti díj ellenében. Én írtam a kamara titkárának egy kérvényt, hogy esetleg tekintsen el ezen két plusz nap bérleti díjának megfizetésétől az esetünkben, hiszen mi egy kicsit más árukínálattal veszünk részt ezen a vásáron, és inkább küldetésnek tekinthető tevékenységünk, mint gazdasági vállalkozásnak. Ám az "egyenlő bánásmód" elvének érvényesítése miatt nem adott erre lehetőséget, így kifizettem a 9 napos bérleti díjat (78.750 Ft) és reménykedem a vásárlókban, hogy ki tudjuk árulni ezt és a többi befektetett összeget és energiát! Mindezért az összegért nekünk kellett lakatot és izzót vinni, amit bele se tudtam először csavarni a foglalatba, mert az rossz volt. Ezt a délután folyamán kijavították, de konnektorunk továbbra sincs.

Az első napunk - magunkhoz mérve - sikeresnek mondható, kb. 16.000 Ft-ot árultunk. Ha ez folytatódik, akkor jó, ha viszont arra gondolok, hogy mindig a szombat és az ünnepnap a legtöbb bevételt eredményező nap, akkor aggályaim is lehetnek! Mindenesetre várjuk az érdeklődőket és a vásárlókat Kecskemét főterén! Kiváló alkalom azok számára, akik ajándékot, emléket, souvenirt szeretnének Kecskemétről!

A tűzi játék nagyon szép volt, de én már nagyon fáradt voltam, hiszen reggel 8-tól kint voltam, tehát utána gyorsan összepakoltunk, hazajöttem és belezuhantam az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése