2011. augusztus 23., kedd

Hírös Hét - X. Hagyományos Kárpát-medencei Kézműves Vásár, 1. nap



Tegnap volt a Hírös Hét hivatalos megnyitója és nagyon meleg. Petra szabadnapot kapott, hogy tudjuk festeni és nyomtatásra előkészíteni a Liszt sorozatot. Én reggel lenyomtattam négy rézkarcot, aztán útközben beadtam a keretezőhöz a Kecskeméti látkép egyik példányát, mert az még az első napon elkelt. A forgalom a vasárnapihoz képest jobb volt, bár azért érdeles megfigyelni, hogy a négy vásárlónkból három ismerős volt. Lehet, hogy én ismerek túl sok embert?

Elkelt egy példány a Bozsó Kecskemétjéből, ennek nagyon örülök, mert ez a idei újdonság. A Magyar kutyák sorozatból viszont még egyet sem adtunk el, eddig milyen nagy sikere volt a facebookon!

Ma is sok ismerőssel beszélgettem, meglátogatott Kapots Ildi, Varga Márta, Fodorné B. Horváth Judit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése