2013. október 28., hétfő

Újabb caminos rézkarcok

Tegnap és ma kihasználva, hogy őszi szünet van, ki se mozdultam itthonról, egész nap dolgoztam. Az eredmény hat újabb caminos rézkarc. Így már 10 van, ez a negyede a tervezett 40-nek, hiszen 40 napról szeretnék egy-egy rézkarcot készíteni. Eddig ezek a napok voltak meg:
05. nap - Vasánap délután Logronoban - Logrono
23. nap - Astorga után
30. nap - Harmincadik reggel - San Martinos do Real
39. nap - Santiago kerengője - Santiago de Compostela
Ezeket már bemutattam egy régebbi bejegyzésben:
http://artbrigad.blogspot.hu/2013/10/caminos-rezkarcok.html
Most elkészültek ezek a napok:






04. nap - ? - Torres del Río
06. nap - Elhagyatva - Naverrete
07. nap - ? - Nájera
08. nap - Súlytalanul - Santo Domingo de la Calzada
11. nap - Romokban - Villalal
14. nap - ? - Frómista
Ahol kérdőjel van, ott még nem találtam címet a grafikának. Senki ne gondolja, hogy a tipikus látnivalókat örökítettem meg. Engem inkább a kevésbé ismert részletek ragadnak meg, egy elhagyott ház, romos templomtorony, éles fény-árnyék a kerengőben, az albergue lépcsőháza stb.
Még nem mindegyikkel vagyok teljesen elégedett, még lehet, hogy pici változtatás lesz rajtuk.
Ja, és holnap tartom a beszámolómat a Kereskedelmi és Iparkamarában, tehát aki kíváncsi, az jöhet! Ingyenes!













2 megjegyzés:

  1. Megszületett a másik három grafika címe is.
    04. - Nemesi pepita - Torres del Río
    07. - Nájerai kerengő
    14. - Frómista előtt

    VálaszTörlés
  2. Megszületett a másik három grafika címe is.
    04. - Nemesi pepita - Torres del Río
    07. - Nájerai kerengő
    14. - Frómista előtt

    VálaszTörlés