2013. október 5., szombat

Öt fázós nap és 3 kiállításmegnyitó

Hétfőn megérkezett a már vasárnapra ígért eső és hideg. A Kadában már fűtöttek, ott jó idő volt, de itthon alig bírtam Péter rávenni, hogy gyújtsunk be. A Kandóban viszont nem ment a fűtés, valamilyen cső szétment és ezért iszonyú hidegben kellett zsinórban 7-7 órát tanítanom szerdán és pénteken az 5-ös teremben. A diákok kabátban ültek.

Csütörtökön a kadások sportnapot szerveztek, így ezen a napon nem a tanteremben, hanem a Széktói Stadion közelében, a szabadban fáztam át.





Csütörtök délután a Kereskedelmi és Iparkamarában voltam, hogy egyeztessünk a caminos élménybeszámolóm időpontjáról (október 29-én 17 órakor lesz!), és éppen akkor nyílt dr. Bíró Ernő tárlata.



Nem maradtam sokáig, mert a GAMF-on egy másik kiállítás, a Geometrikus című nyílt, amire oda akartam érni. Virág Ági a Cifrapalota művészettörténésze újabb és újabb helyszíneket keres és talál egy-egy kiállításnak, hogy közelebb hozza a kecskemétiekhez a kortárs képzőművészetet. Sajnos a megnyitón néhány diákomon kívül nem voltak túl sokan, a GAMF-os hallgatók közül senki. Kokesch Ádám, Szíj Kamilla és Szivonya Gergő geometrikus munkái láthatók még a hónap végéig.










Nyomtattam még 2-2 példányt a múlt héten készült caminos rézkarcaimból, de még mindig nem vagyok megelégedve velük teljesen. Ja, és a héten megvették a Hungarian patchwork sorozatom, méghozzá egy úttervező cég!

Péntek a Bozsó Gyűjteményben nyílt Koszta kiállítás, zömében magángyűjteményekből valamint a szentesi Koszta József Múzeumból érkeztek a képek. A Bozsó Gyűjtemény tudatosan vállalta fel, hogy az ilyen fajta festészetnek szeretne otthont adni a kiállításain és valóban ebben a kiállítótérben, ebben a megvilágításban nagyon jól érvényesülnek az ilyen plein-air festmények. Buda Ferenc nyitotta meg a tárlatot. A megnyitón Walter Gabival beszélgettünk az október 24-én nyíló négyes kiállításunkról, amely már mindjárt itt van!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése