2013. október 12., szombat

Öreghegyi Alkotótábor



Hétfő délután bevittünk a Kulturális és Konferencia Központba néhány képet az  csütörtöki programjára. A Kecskeméti Képzőművészek Közösségének erre a programjára nem tudtam elmenni, mert éppen egybe esett egy másik programmal, de előtte felugrottam és körbefotóztam a kiállítást. Én kétszer 2008-ban és 2010-ben voltam a Balanyi Károly szervezte művésztáborban, első évben krumlovi képeket festettem, második évben a Vad lépcsők sorozatomat (ezt még soha nem mertem kiállítani!). Mindkét évben fotóztam is, és utólag készült az ottani fotók alapján rézkarc, egy nagyobb méretű a balatonudvari temetőről és négy kisebb pedig a ház teraszának székeiről és árnyakairól. Sajnálom, hogy lemaradtam a 6 nyarat összegző beszélgetésről, vetítésről, de remélem, jövőre újra el tudok majd menni és lesz egy hetem, amit kiszakadva az itthoni környezetből alkotással és a művésztársakkal tölthetek majd. Itt a képeken Szabó Pál és Petri Ildikó munkái vannak még az enyémeken kívül.
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése