2013. október 15., kedd

Tanárok éjszakája - Bozsó Gyűjtemény

Még a múlt hét pénteken egy országos rendezvény egyik helyszíne volt a Bozsó Gyűjtemény. A TANÁROK ÉJSZAKÁJA volt az országos rendezvény neve, több helyről kaptam e-mailt erre a péntek estére, a Magyar Nemzeti Galériából, a Ludwig Múzeumból, de Budapestre nem volt kedvem felutazni. Így is ez a péntek este, illetve éjszaka elég necces, én úgy kipurcanok péntekre, hogy este 10-kor automatikusan lecsukódik a szemem. Az utóbbi hetekben minden hétvégére jutott egy-két országos program: szeptember végén volt a Kulturális Örökség Napja, a Szeretlek Magyarország! és volt Tudok Éjszakája is, október 5-én a Nagy Rajzolás és október 11-én Tanárok Éjszakája. Ez már nekem is túl sok! Képtelen vagyok ennyi programra elmenni, még ha lenne is kedvem. Aztán meg lesz egy csomó hétvége amikor semmilyen program se lesz, illetve majd decemberben két munkanapos szombat. Hurrá!
Szóval, a Bozsó Gyűjtemény is 3 programot hirdetett meg 2 órás különbséggel erre a péntekre. Én a 17 órai Mesterségem címere címűre mentem el. Kovács Ági a gyűjtemény fiatal művészettörténésze múzeumpedagógia programot talált ki a néprajzi és iparművészeti gyűjteményhez, közönséggel közösen alakított, népmesei elemekkel tűzdelt történet köré fűzte fel a gyűjtemény legfontosabb tárgyainak, tárgycsoportjainak bemutatását. Azért is akartam látni ezt a foglalkozást, mert a a kandós 11-dikesekkel majd október 25-én eljövünk egy ilyenre. Szerintem jó lesz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése