2013. október 23., szerda

Kiállításrendezés és beadás egy másik tárlatra

Hétfőn délután vittem be a Kulturális és Konferencia Központba képeimet a 4×50 című közös kiállításunkra. Gáborral az ajtóban futottam össze, András már előbb bevitte az övéit és már el is rendezte őket és Isti és a kerámiái is ott voltak már. Gáborral sikerült megállapodnom, hogy az egyik vörös falra én tehessem ki a festményeimet, de mivel elég kevésnek tartottuk a megmaradt felületet, még betetettünk egy-egy paravánsort. Kedden reggel is ott kezdtem, mikor berakták a paravánokat, gyorsan kiválasztottam még néhány grafikát. Igyekeztem azokat kirakni, amelyek eddig nem szerepeltek még kiállításon,vagy éppen ritkán. Ezért is, meg azért, mert elég nagynak ítéltük a termet, hoztam el a 10-12 éve készült nagyméretű festményeimet. Láttam, hogy András is didaktikusan a nagyméretű festményei mellé odatette azokat a kis akvarelleket, amelyekről azok készültek. Én is azt terveztem, hogy egymás mellé kiteszem a azokat a témákat, amelyeket amellett, hogy elkészítettem rézkarcban, meg is festettem. Kint van a teljes temetős sorozatom, az újabb ipari tereket ábrázolók és a legújabb caminos rézkarcokból három.










Kedden délután a Cifrapalotában gyűjtötték a 10. Kortárs Költészet - Kortárs Grafika Biennáléra, amely majd november 8-án fog nyílni. A két kiemelt évfordulóból én Weörös Sándor 100. évfordulójára reflektáltam az egyik caminos rézkarcommal, illetve annak 3 nyomatával.






Ezután még elmentem újra a Kulturális és Konferencia Központba, hogy megnézzem, hogyan rakták fel a képeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése