2013. október 19., szombat

Készülődés a 4×50 kiállításra

Hétfőn tanítás után Walter Gabival elmentünk a Kulturális és Konferencia Központba, hogy megbeszéljük az október 24-én nyíló kiállításunk részleteit. A megbeszélés után Takács Pistihez is elmentünk. Lefotóztam néhány munkáját a meghívóhoz és a plakáthoz. Még eddig nem is jártam a Mária utcai műhelyében. Este András is felhívott (azt hittük, még Veránkán van, de már hazajött) és elmeséltem a fejleményeket. Gábor felvállalta a meghívó és a plakát intézését. Hétfő délután visszük majd be a munkáinkat és megpróbáljuk elrendezni, hogy másnap fel tudják tenni. Át kell gondolnom mit szeretnék ki tenni. A nagy terem miatt vinném a 10-12 évvel ezelőtt készült nagyméretű festményeimet is. Majd ott a helyszínen derül ki, mikor egymás munkáit is látjuk, hogy mit is teszünk ki.










Csütörtökön iskola után Loránd Klárikához mentem beszélgetésre, ő fogja a megnyitni a kiállításunkat. Pistivel éppen egymást váltottuk nála. Klárika mondta, hogy régebben is jelen voltam egy-egy csoportos kiállításon, de az utóbbi 5 évben azt érzékelte, hogy "berobbantam", ott voltam mindenhol, lettek egyéni kiállításaim, díjakat nyertem. Ez így igaz, mióta nem csak nyaranta van lehetőségem rézkarcozni, többet dolgozom, és  Délután Péterrel kartonokat vettünk a paszpartuzáshoz, és szombaton bepaszpartuztam az újabb rézkarcaimat. Csütörtök estére kész lett a plakát, gyorsan kiküldtem az ismerősöknek, barátoknak.
Tehát október 24-én 17 órakor nyílik a Kulturális és Konferencia Központban Bruncsák András, Mészáros Marianna, Takács István és Walter Gábor kiállítása. Látogatható november 8-ig. Gyertek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése