2012. július 21., szombat

Nyári termés 2.

Az olaszországi kirándulás ösztönzőleg hatott ránk, én már másnap belekezdtem 6 rézkarcba, de csak tegnapra lettem készt az első próbanyomatokkal, Márk pedig egy márványdomborművet kezdett faragni egy oroszlán motívummal. A márvány lapot még Olaszországban amellett a temető mellett a szemétbe kidobva, építkezési sittként találtuk, ahol megálltunk a kedvemért, hogy temetőt fotózhassak.

Két háromrészes sorozatot készítettem, egyet Anyukámék leninvárosi lépcsőházáról és egyet a perugiai dóm jellegzetes márványburkolatáról. Egyikkel sem vagyok teljesen elégedett, a lépcsőházas képek nem elég kontrasztosak, azt hiszem, újra fogom alapozni és maratok még rajtuk. A perugiai talán jó, bár ez egyiket itt is tovább kell még maratnom. A perugiai sorozatot egy másik színben akarom majd lenyomtatni, most a próbanyomat barnával készült, de jobban illene a témához egy szürkés árnyalat, ezért is kellene, hogy ezek is kontrasztosabbak legyenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése