2012. július 28., szombat

Magyaros szuvenírok

 Készülve az idei Hírös Hétre, illetve a kirakodóvásárra, kifejezettem szuvenír jelleggel elkészítettem 4 CD-lemezkarcot (hidegtűhöz hasonló technika) az elmúlt napokban. Hármat honfoglalás kori ötvöstárgyakról és egyet egy kalocsai terítőről. A honfoglalás koriak a következők: a Nagyszentmiklós lovas (a Nagyszentmiklósi kincs 2. számú korsójáról), Hajfonatkorong (rakamazi lelet), Mitikus állat (aldebrői hajfonatkorongról), ezeket barna-arany és fekete-arany festékkel nyomtattam le. A kalocsai terítős karcot egy richelieu hímzéses fotó alapján készítette, és vörössel, illetve vörös-barna festékkel nyomtattam le. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon lesz-e közönség sikere ezeknek, azaz fognak-e vásárolni ezekből a munkáimból?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése