2012. július 3., kedd

Nyári termés 1.


A kirándulós nap után egy passzív pihenéses nap következett, Ildivel találkoztam, beszélgettünk, meg beültünk az Otthon Moziba, megnéztünk egy szörnyű filmet (Fekete ruhás nő), jobban mondva én nem néztem, én eltakartam a szemem a film 80%-énál, nagyon-nagyon nem szeretem az ilyen jellegű filmeket, nekem elég volt hallanom is. Majd tegnap már "aktívkodtam", elkészítettem 3 kisgrafikát, ma pedig lenyomtattam őket. Az egyik a Lechner-féle soha meg nem épült víztorony, amelynek csak a gyönyörű tervei maradtak ránk. A másik a lebontott Katolikus bérház, amely egykor a mai "Lordok háza" helyén állt. Ezt Tóth Sanyi bácsi egyik régi fotója alapján készítette, aki felhatalmazott a legutóbbi közös akciónk alkalmával, hogy ha van olyan fotója, amelyből szívesen készítenék grafikát, akkor nyugodtan tegyem meg. A harmadik szintén szuvenír jellegű kisgrafika, Delacoix Villámlástól megrettent lovának feldolgozása, mert már kutyás rézkarcunk volt, már hiányolták a lovasat. Szerencsére jól sikerültek, nem kellett se visszacsiszolni, se újralapozva továbbmaratni őket.
Tegnap még volt egy megbeszélésünk a Városszépítő Egyesületben a csütörtökön kezdődő konferenciával kapcsolatban. szerencsére sikerült néhány diákot találnom, akik segítenek majd a regisztrációnál. Nekem meg megint könyveket is kell majd árulnom a saját munkáink mellett.
 Ma délután muszáj volt  még a nyomtatóba elmennem és az E-Galériában is tettem egy személyes látogatást. Olyan helyet keresek, ahol a munkáink megtalálhatók és megvásárolhatók, akkor is, ha éppen nem tudunk személyesen árusítani. Persze itt is csak bizományba vesznek át mindent és keretezve kellene beadnom a grafikáinkat, azaz újabb beruházásra lenne szükség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése