2011. december 27., kedd

Téli szüneti új grafikák










Még el se múlt a karácsony, és én belekezdtem egy újabb lépcsős grafikai sorozatba. Az eredeti lépcsőt Cambridge-ben fotóztam a nyáron, aztán torzítottam a képet. Eredetileg az lett volna a címe, hogy becsavarodás, ami konkrétan és átvitt értelemben is értelmezhető. Aztán az ATV tegnapi Újságíró Klubjában Avar János az egyik hozzászólásában ezt (is) mondta: "sikert sikerre halmozva szenvedjük el kudarcainkat...". Rájöttem, ez tökéletesen kifejezi a mostani állapotunkat és ehhez a becsavarodott csigalépcsőhöz is illik, így ez lesz a címe.
Még 2007-ben találtam ki azt, hogy egyes grafikáim címeiben próbálok utalni jellemző hangulatomra, amely néha megegyezik az általános közhangulattal. Akkor, 2007-ben nem az ország hangulatára utaltam a Kiútkeresés 1-2. és a Van kiút 1-2. címekkel, akkor nagyon magam alatt voltam lelkileg, és próbáltam ebből kitörni. Talán éppen a grafikák segítettek ebben. Hátha most is segítenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése