2011. december 1., csütörtök

Liszt pályázat kiállítása az Ifjúsági Otthonban




Az Ifjúsági Otthonos megnyitó előtt megnéztem a Diákgalériában a Zöld Ház Rajzstúdió kiállítását. Ők hasonlóan a Szabadiskolához működnek, Kádasi Laura a tanáruk. Gratulálok nekik!
Az Ifjúsági Otthon által diákok számára kiírt Liszt Ferenc plakátpályázatra a bolyais szakköröseimmel 4 pályamunkát küldtünk be. A tegnapi megnyitón végül hárommal találkoztam a falakon: Thuróczy Erika, Sipos Anna és Bene Bence plakátja került kiállításra. Díjazott nem lett egyik sem, bár kétségtelen, hogy a kandós grafikusok sokkal profibb (számítógépes) plakátokat készítettek. Sebaj, végül is ők is a tanítványaim (rájuk is lehetek büszke!), igaz ugyan, hogy nekik csak elméletet tanítok. Első díjat Takács Márti kapta, díjazott volt még Bolla Fanni, és a meghívón Parázs Bianka munkája szerepelt. Ők mindannyian Damó István tanítványai a grafika szakon. A megnyitót az egyik zsűritag, ifj. Gyergyádesz László nyitotta meg.
Szakköröskéim viszont elfelejtettek eljönni erre a megnyitóra, pedig beszéltünk róla! Ejnye-ejnye!
G. Szolláth Katival találkoztam viszont, és megbeszéltük, hogy majd nyomtatok neki. Nem maradtam sokáig, mert 17 órakor a Kulturális és Konferencia Központban Damó Pista kiállítása nyílt, oda siettem át, lásd következő bejegyzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése