2011. december 31., szombat

Az idei utolsó rézkarcok



Tegnap megszületett az idei két utolsó rézkarcom. Az idén kb. 60 darabot készítettem, igaz ebben voltak 5×5 cm-esek is, de volt néhány 20×30 cm-es is. Igazán teljesítettem azt a tavalyi kívánságom, hogy idén minden hónapban egy hétvégét a rézkarcozásnak szenteljek, és pluszban még itt voltak a szünetek. Most a téli szünetben is 6 rézkarc és 2 darab CD-lemezkarc született. Az előzőekről már írtam, most nézzük a két utolsót. Az egyik zene a másik kecskeméti téma. A vonósnégyes témát, amelyet a CD-lemezkarcban is feldolgoztam, most rézkarc technikával is elkészítettem. A kecskeméti témájú grafikán a városháza harangjai jelennek meg, hiszen az egyik kecskeméti nevezetesség a harangjáték. Ez a Kecskemét harangjai címet kapta.
Akkor most ünnepélyesen lezárom ezt az évet, amely igazán termékeny és eredményes volt számomra! A kövekező se legyen rosszabb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése