2011. december 27., kedd

Karácsony itthon, otthon, máshol és kíséleti alkotások

A sok evés-ivás mellett, pihenésképpen kísérletbe kezdtem. A nagy kiszerelésű DVD lemez csomagjában a legalsó lemez egy műanyaglemez. Erre karcoltam két zenei témájú rajzot. Ez azért jó, mert ehhez nem kell elővenni a vas-kloridot, ami azért elég macerás a konyhában így ünnepek táján. Úgy gondoltam, ha beválik készítek még többet is ilyen lemezre. Egyenlőre két-két példányt nyomtattam a "zenei CD-lemezkarcaimból", az egyik a Vonósnégyes a másik a Fuvolaverseny címet kapta. Sajnos erre csak vonalas jellegű munkákat lehet
rávinni, én pedig a foltmaratást kedvelem, de azért annyira nem lettek rosszak, hogy felhagyjak a kísérletezéssel.













Tegnap aztán elővettem a hagyományos rézkarchoz szükséges eszközöket és anyagokat, de erről majd a következő bejegyzésben írok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése