2011. november 30., szerda

November utolsó napjai - nyomtatás, értekezlet, fogadó óra

A hétvégén nyomtattam, készültem a Karácsonyi Vásárra, és persze két kandós osztály dolgozatát is kijavítottam! Hétfőn délután a egész bolyais tantestület számára kötelező volt a Mátyás Király körúti suliba kimenni (ki hogy tud), és ott részt venni egy TÁMOP-os pályázat zárórendezvényén. Iszonyú hideg volt az aulában, és nem is éreztem túl hasznosnak, szinte csak az utolsó előadás, amelyet Dr. Mező tartott, ért valamit. Hat óra körül értem haza. Kedden még ennél is később sikerült, pedig hétfőn és kedden is 06.40-kor indulok el otthonról. Kedden a Kandóban volt fogadó óra, és ott legalább jön néhány szülő. Lakatos Pali hozott haza, kérdezgetett Márkról, ő is büszke rá (hiszen az ő tanítványa volt szobrászaton). Petráról is kérdezett, és csodálkozott, hogy Petra nem akar továbbtanulni. Azt mondta, nagyon meg fogja bánni, mert tehetséges! Egyébként ha tud valaki valamilyen Petrának való (alkalmazott grafikusi) munkát ajánlani, nagyon megköszönném!
A szerdai napom az előzőekhez képes egész laza, csak ö órám van és reggel se rögtön az első órával kezdek. Ilyenkor szoktam edzeni (Rubint Réka 40 perc) és most nyomattam is egy keveset. Márk barátjának apukája megkért, hogy nyomtassak le 4 rézkarcot. Igazából nem is rézlemezek voltak ezek, hanem valami más fémből voltak, és a lemez mindkét oldalán volt karc. Miután lenyomtattam és jobban megnéztem mi is van rajta, felfedeztem, hogy Corot, Pissarro (?), Monet, és talán Szőnyi egy-egy festményének feldolgozásai voltak ezek.
És ma megkaptam a nyári InSea Kongresszusos (+ záródolgozatos) továbbképzésről a bizonyítványt. Volt ma két kiállításmegnyitó is, de azokról külön bejegyzésben fogok beszámolni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése