2012. augusztus 1., szerda

"Megnyílt" az ART Brigád webáruháza

Eredetileg ezen a héten is rézkarcoztam volna, illetve újabbakat már nem terveztem, de a vásárra még nyomtatnunk kell. Ám elfogyott a rézkarcpapír és majd csak holnap érkezik újabb szállítmány. Keseregni viszont nincs időm, egyrészt volt néhány elintézni valóm a jövő heti túrázásommal kapcsolatban, fodrásznál is voltam, megérkezett a fülbevalóm Perugiából, kicsit takarítottam és szinte minden nap főztem is, de az elmúlt három napomat mégis más töltötte ki zömében. Hétfőtől él az ART Brigád webáruháza! Tehát a honlapunk (artbrigad.hu) ezzel az új funkcióval bővült és én most azon dolgozom, hogy feltöltsem áruval a webáruházunk. Egy csomót képet kell feltennem, leírásokat adni a munkák mellé stb. Nem megy gyorsan! Eddig 128 terméket sikerült feltennem. Ki kellett találnom a kategóriákat, meg a szövegeket. Igazán kíváncsi vagyok lesznek-e látogatóink, vásárlóink, de mindenképpen jó lenne valami visszajelzés!
Most nem is ragozom tovább, hanem folytatom a munkát!
Elkészültem egy festménymegbízással is, de erről majd később még írok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése