2012. május 1., kedd

Hosszú hétvégi termés - újabb rézkarcok

Ezelőtt 4 évvel voltunk együtt a családdal kirándulni egy a mostanihoz hasonló hosszú hétvégén. Aztán Petra, majd Márk ballagása következett, és ma már szóba se kerül, hogy kiránduljunk, és ez nem azért van, mert rossz viszonyban vagyunk egymással. Ezen a hétvégén Petra és Márk is hazajött, volt egy kis családi udvartakarítás, illetve a gyerekek kiállítására készülünk, azaz paszpartúzni kellett a kiállítási anyagot. Május 11-én fog nyílni az Ifjúsági Otthonban Kosik & Kosik címmel Petra és Márk kiállítása. Mindezek mellett én belefogtam 5 lemezbe. Egy régi tervemet készítettem el, Éva barátnőmnek már régóta "tartozom" ezzel, hiszen mikor Erdélyben jártunk sokszor megállt, vagy lassított a kedvemért, hogy a jellegzetes szénaboglyákat le tudjam fotózni. Ezt egy A/4-es méretű lemezre kezdtem el, de még nem lett kész, mert valószínű eltoltam az alapozást, ráadásul nem csak ennél a nagylemeznél, hanem másik kettő kisebbnél is, azaz jobban ráolvasztottam a gyantaport a kelleténél, és így nem tudta a sav kimarni a lemezt, nagyon világos lett az egész. Tegnap újra lealapoztam, de ezek még nincsenek készen. A kislemezek közöl az egyik egy saját részre szánt ex libris, amit egy pályázatra küldök majd be, a mások 3 pedig egy újabb sorozat, amelynek alapja az a fotósorozat, amit egy hete készítettem a Bolyaiban, mikor reggel még vártam, hogy kimegyünk-e a Tanyacsárdába. Nagyon szép fények voltak a folyosón, és éles kontrasztot alkotott a épület szigorú geometriája azokkal barokkos padokkal, amelyek ott sorakoztak a folyosón. A hármas sorozatból egy sikerült elsőre, a másik kettőt, újraalapozás után újra elkészítettem, és ma fogom lenyomtatni (takarítás után). Várakozás lett a címe.
Ja, és minden restanciámat is bepótoltam, dolgozatjavítás, jegybeírás, végzősök jegyének lezárása! Igazán eredményes hétvége, bár kirándulás nem volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése