2012. május 27., vasárnap

Kőrös Sára kiállítása a Kereskedelmi és Iparkamarában


Elég mozgalmas hét után vagyok ismét, így egy kicsit lemaradtam a hétközbeni bejegyzésekkel. Hétfőn a művészettörténet érettségin kívül, amelyről majd külön bejegyzést készítek, nem volt semmi különös, legalább is, amit itt említenék meg. Kedden megtréfált az időjárás, reggel zuhogott, azért nem kerékpárral indultam neki a napnak, ám napközben ezer ágra sütött a nap, én meg cipelhettem gyalog és busszal a hatalmasra nőtt cuccomat, amibe alig fértek el az érettségi dolgozatok. Fél négykor kezdődött Kőrös Sára kiállítása a Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamarában, de nekem csak akkor fejeződött be a délutáni kandós órám, így késve, kb. 5 perccel 4 előtt érkeztem, de úgy tűnt nem maradtam le semmiről, mert még kb. fél órát beszélt Turai Kamill Sára munkáiról. Sem Sára munkái, sem Kamill szövege nem volt ismeretlen, hiszem szeptemberben csaknem ugyanez az anyag volt kiállítva a Művész Kávézóban, amelyet szintén Kamill nyitott meg. Volt azért új munkája is Sárának, már készült a Múzeumok Éjszakájára, ahol ő is árusítani fogja a kecskeméti témájú tűzzománcait, csak úgy mint, mi a kecskeméti rézkarcainkat, akvarelljeinket, képeslapjainkat.

Mivel a fényképezőgépem éppen lemerült, a Sára fia, Andor készítette fotókból mellékelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése