2011. november 4., péntek

Cambridge-i angyalok és temetők - újabb munkáim






Az őszi szünetben Petra is itthon volt egy kicsit és mindketten rézkarcoztunk. Született 5 újabb rézkarc. Petra két kisebb falusi feelinges munkát készített. Az egyik lemezét majdnem teljesen tönkretettem (ráégett a rezsón a festék), de végül nem olyan feltűnő a nyomtatásnál a hiba, olyan mintha a ház faláról éppen leválna a vakolat.
A Praktikerben találtam az esküvős grafikákhoz keretet, és tegnap már be is vittem a Malom Galériába őket.
Én most egy kicsit nagyobb méretre váltottam, 20×30 cm-esek. Kettő az angliai élményekből született, egy angyalos és egy temetős. És ezen kívül még egy temetős, a 301-es parcella kopjafáiról, így már öt részes lett a temetős sorozatom. Az egyik cambridge-i házon angyalok tartottál a kiálló részt, ezeket megtripláztam és az lett a címe, hogy Angyalból sosem elég. Cambridge-ben a Histon roadi temető előtt mentem el minden nap reggel és délután, egyszer be is mentem, és körbefotóztam ezt a helyes temetőt. Lehet, hogy a mindenszentek napja is az oka, hogy éppen ezek a rézkarcok születtek most meg.
Az angyalos képpel nem vagyok megelégedve, lehet, hogy még egyszer lealapozom és maratok rajta még. Ez, amit most mellékelek csak egy próbanyomat.
A 301-es parcella úgy sikerült, ahogy szerettem volna, azon már nem dolgozom többet, legfeljebb a színekkel variálok még, de a két temetős képet majd a legközelebbi bejegyzéssel fogom mellékelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése