2011. november 12., szombat

Katona József grafikai pályázat kiállítása - Kulturális és Konferencia Központ






A Katona József Társaság, a Forrás irodalmi folyóirat és Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ még a tavasszal országosan meghirdette Katona József születésének 220. évfordulójára ezt a grafikai pályázatot. Ennek ellenére 25 művész, 46 alkotása érkezett csak rá, pedig az augusztusi határidőt meg is hosszabbították, hátha... Végül a szervezők és a zsűri úgy döntött, hogy 13 művész munkáit fogják csak kiállítani, és nem rendeznek egy reprezentatív, ünnepélyes megnyitót, hanem megnyitó nélkül a Kulturális és Konferencia Központ panoráma termeiben állítják ki a grafikákat, és nem osztják ki a pályázatra felajánlott díjakat sem. A kiállító művészek: Balanyi Károly, Bugyi István József, Damó István, Deák Ferenc, Máté Dániel, Mészáros Marianna, Miklós Árpád, Orosz Andrea, Pál Csaba, Petri Ildikó, Szentgyörgyi Erika, Szepessy Béla, G. Szolláth Katalin.
Én még a nyáron elkészítettem és beadtam az én pályamunkámat, a Kecskemét Katonái című rézkarcot, illetve annak egy digitálisan felnagyított és kinyomtatott változatát.
A csütörtöki fotókiállítás előtt megnéztem a kiállítást, a plakáton Orosz Andrea munkája szerepel. A Tavaszi Fesztiválon jelentkezett alkotóként először Andi, aztán láttam munkáját a szegedi Nyári Tárlaton és most itt. Rajzai bájos, groteszk jellegűek, tetszenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése