2011. október 31., hétfő

Újabb hétvégi termés - Esküvőre és az Árok utcába


Már nagyon vártam a szünetet, gyorsan neki is kezdtem két kis rézkarcnak. A Malom Galériában mondták, hogy esküvői ajándékot gyakran keresnek, de nincs igazán sok minden, amit ajánlani tudnának. Egy kicsit gondolkoztam ezen, és végül egy gyűrűs (Gyűrűk) és egy kezes (Kéz a kézben) rézkarcot készítettem. Nem sikerült teljesen úgy, ahogy szerettem volna, a gyűrűset újra kellett alapoznom, és még tovább maratni, a kezesből meg visszacsiszolni. Lenyomtattam egyenlőre a próbanyomattal együtt 4 példányt, fekete, bordó és barna színekben. Az ünnepek után beviszem majd a Galériába, bár még keretet is kellene hozzá nézni.
A harmadik hétvégi munkám annak a házaspárnak a felkérésére készült, aki egykor tanítványaim voltak a Bolyaiban. (A múltheti Pince sorozat ihletője is az ő házuk - pincéjük - volt.) Egy montázsszerű képet készítettem a házuk és lakásuk néhány részletéből. ez is újra kellett még maratni a próbanyomatok után, egyenlőre feketében és bordóban nyomtattam le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése