2011. november 12., szombat

Öveges László és Király László fotókiállítása a Kulturális és Konferencia Központban






Csütörtökön Csáky Lajos festőművész nyitotta meg Öveges László - építész - aPart és Király László - közgazdász - Mondrian az asztalosüzemben című kiállítását a Kulturális és Konferencia Központban. Szerencsére előbb érkeztem, mert így még meg tudtam nézni normálisan a képeket, fotókat készíteni és egy pár szót Lajossal is beszélni, mert aztán akkora tömeg lett, hogy én inkább kifelé igyekeztem. A két kiállító 5 évvel ezelőtt jelentkezett először közös fotókiállítással ugyanitt. Érdekes látószögek, ráközelítések jellemzik munkáikat. A mostani kiállításon Öveges munkái inkább lírai hangvételűek, Csáky Lajos a megnyitó beszédében Caspar David Friedrichhez hasonlította, míg Király László fotói, a címbeli utalásnak megfelelően, konstruktív szelleműek. A megnyitón a Penge Benge Jazz Band teremtett remek hangulatot. Volt egy vetítés is, amiből én - sokad magammal - nem láttam semmi.
Egy pohár pezsgő mellett aztán Pankotai Gyulával beszélgettem egy keveset az általam szervezett kirándulásokról (Réka lánya, aki bolyais volt, és volt velem néhányszor), a gyerekeinkről, illetve arról milyen nehéz ma munkát találni.

1 megjegyzés: