2011. május 1., vasárnap

Műhely Művészeti Egyesület közgyűlése




Tegnap tartotta az éves közgyűlését a Műhely Művészeti Egyesület a Cifrapalotában. Jöttek a bajai kollégák is pl. Jászberényi Matild, Nemes István. Megkaptuk a Téli Tárlat katalógusát - jobb későn, mint soha. Ez a kiállítás még tavaly volt, én a Kecskeméti Piéta című grafikámmal szerepeltem ott. A kiállítási enteriőrös képen Szemők Zsuzsanna szobra és Bahget Iskander képe látható még ez enyém mellett. Benes József ismertette az idei terveket, hogy lesz Kortárs Költészet - Kortárs Grafika kiállítás az idén is. Én felvetettem, hogy legyen valami ráhangoló irodalmi előadás még a nyár elején. Sokan azt szerették volna, hogy legyen országos pályázat ez, de ezt a körülmények és az anyagiak nem teszik lehetővé. Azt is felvetettem, hogy legyen honlapja az egyesületnek, hiszen ez egy sokkal szélesebb közönség számára tenné láthatóvá a munkáinkat, mint egy-egy drága pénzen kinyomtatott katalógus. Ez tetszett másoknak, kíváncsi leszek mikorra lesz belőle valami látható dolog.
Szikora Imivel pedig volt egy aranyos teljes más jellegű beszélgetésem. És estére egy jó hír, Márk továbbjutott a MOME 2. fordulóján is. A Képzős és soproni eredmény csak később várható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése