2011. május 27., péntek

Hírforrás lettem


Jelentem, hírforrás lettem. A tegnapi Petőfi Népe Grátisz című mellékletében egy kis képes hírt adtak a múlt pénteki ÉZI-s aszfaltrajzversenyről, amelyben ráismertem a saját mondataimra. Nem lenne ezzel baj, csak nincs feltüntetve a forrás és/vagy a cikkecske írója. Én a diákjaimtól megkövetelem, hogy egy művészettörténet házi feladatnál is írják oda a forrást, amelyből dolgoztak, és persze a nevüket is, de úgy látszik ez egy megyei napilap esetében nem követelmény. A fotós neve van csak feltüntetve: Banczik Róbert.
Sorra látom az újságokban az aláírás vagy forrás nélküli cikkeket. Egy megyei napilapban ugyanazok a bulvárcikkek jelennek meg, amelyek az internetes oldalakon olvashatók, főleg a hétvégi számokban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése