2011. május 8., vasárnap

Egyetlen osztályom 5 éves érettségi találkozója






Pénteken - éppen azon a napon, amelyen 5 évvel ezelőtt ballagtak - tartotta az első és nagy valószínűséggel utolsó osztályom a találkozóját. 2002-2006 között jártak ők a Bolyaiba és németesek voltak, azaz D-sek. Nagy öröm volt őket újra látni, bár sajnos 12 ember nem volt jelen. A Bolyaiban a rajzteremben gyűltünk először össze, itt sorra vettük az osztály diákjait, a jelenlévők röviden összefoglalták az elmúlt öt évben történteket. Sokat elvégezték már az alapszakot, bár olyan is akad, akinél ez még csúszik, vannak akik bekezdtek a mesterképzésbe, és jó néhányan dolgoznak vagy éppen munkát keresnek. Két házasságunk van és egy gyermek idáig a statisztika, de azt ígérték, hogy a 10 éves találkozóra 13 gyermeket vállalnak összesen. Jólesett az osztálynak, hogy Harkai Hajnalka, Répási Angéla és Ábel Józsi eljött és kíváncsiak voltak rájuk. Utána a Kisbugaciban folyattunk a találkozót. Én 10 óra körül magukra hagytam őket, de ahogy a facebookon láttam, ők még maradtak és jól érezték magukat!
Szóval a mai napig hálás vagyok az egykori igazgatómnak, Klinger Ádámnak, hogy annak idején rám bízta ennek az osztálynak a vezetését. Én nagyon jól jártam velük, s remélem, ők is velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése