2011. október 19., szerda

Lengyel plakátkiállítás a Kecskeméti Ifjúsági Otthonban





Tegnap még szándékomban állt elmenni az Ifjúsági Otthonban 18 órai kezdetű Nagyvárad szecessziós építészete előadásra, de egyszerűen, mikor hazaértem 4 óra után és lerogytam a székembe, képtelen voltam felállni és útnak indulni. Sajnálom, mert még Nagyvárodon mindig csak átutaztam és egyáltalán nem ismerem. Egyébként ez az előadás egy sorozat része, volt már előadás Kecskemét és Szabadka szecessziós építészetéről.
Itt most mellékelem az órarendem, hogy mindenki láthassa, hogy azok a programok, amelyről itt írogatok, azok ezeken kívüliek. Az órarendben nincsenek benne az ügyeletek: hétfőn a Bolyaiban egész nap folyosós vagyok, csütörtökön menzás, pénteken meg a 7 óra után a Kandóban vagyok az aulában ügyeletes. Az, hogy tegnap nem volt erőm már visszamenni, az azért volt, mert a kedd a "Jolly Joker" napom, azaz ezen a napon három iskolában, három helyszínen van 7 órám. Nem annyira szeretem a keddeket! A keddhez képest a szerda tiszta felüdülés, hiszen csak 1/4 10-re megyek a Kandóba, előtte tudok edzeni, és kettőkor végzek. Suli után a nyomtatóba mentem, ahol még tegnap leadtam a Kortárs Költészet - Kortárs Grafikára beadandó grafikám beszkennelt képét, hogy a hármas sorozatom kinyomtassam nagy méretben. Azt szerettem volna, ha 50×70 cm-es lesz a papír mérete, de úgy sikerült kinyomtatni, hogy a kép is nagyobb ennél. Így nincs mit tennem, mint az eredeti rézkarcokat beadni, bár még még egy dolgot megpróbálok majd a hétfői beadás előtt.
A Fehér utcai papírnagykerbe is el kellett ugrani, mert paszparturázáshoz kellett kartont venni. Szerencsére Péter kocsival elvitt és bevásároltunk, bár a szokásos söralátétkarton nem volt, és azt csak november 4-re tudnák beszerezni, így muszáj volt másfajta kartont vennem.
Gyors ebédkészítés, ebédelés és 4-re vissza az Ifjúsági Otthonba. (Ma még utoljára biciklivel tudtam menni, holnaptól esőket mond.) Szakkörös lánykáim is ott voltak, meg Szikora Imi, bár vele tegnap is összefutottam. Ez egy válogatás volt a budapesti Lengyel Intézet 2010-es Chopin-Zene-Liszt nemzetközi plakátpályázatának alkotásaiból. A kiállítást Takács Gosia, a Lengyel Intézet programkoordinátora nyitotta meg.
Volt egy ki füzetecske, amiben sokkal több plakát volt, mint amennyi ki volt állítva. Először azt hittem, hogy a kávézóban is folytatódik a kiállítás, de ott még az előző kiállításról maradtak képek. Az Ifjúsági Otthon kiírt egy plakátpályázatot diákok számára, erre (is) készülünk most szakköröseimmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése