2011. október 24., hétfő

Hétvégi termés












Ebben a hónapban még nem foglalkoztam a rézkarcozással, minden hétvégére jutott valami, de most ezt a hétvégét erre szántam. Szombaton délelőtt a Nyáridő sorozatból nyomtattam egy egységes sorozatot, vöröses barnával a MAOE-s felvételire. Délután a Rónai Peti - Bagó Ivett házaspár házában készült fotókból egy pince sorozat született meg, este 1/2 10-re végeztem vele, vasárnapra maradt a nyomtatás. Akarok még készíteni egy kicsit dekoratívabb jellegű rézkarcot is, de az majd csak az őszi szünetben fog megszületni. Vasárnap még paszpartúráznom kellett a mai Kortárs Költészet - Kortárs Grafika Biennálé beadására. Hiába szerettem volna nagyméretű digitális nyomatot beadni, színben nem lettek jók a digitális nyomatok, így maradt az, hogy a három 10×15 cm-es rézkarcot egy 50×70 cm-es paszpartúba és keretbe raktam. Ez a kiállítás majd november 10-én lesz a Cifrapalotában. Én Karafiáth Orsolya egyik nyilatkozatában olvasott érdekes kijelentésre ("Attól félek, hogy egy lépcsőn fogok meghalni...") készítettem a tükrözéses lépcsős sorozatom még májusban.
Ma kaptam egy levelet a Katona József grafikai pályázattal kapcsolatban a Kulturális és Konferencia Központból. Nem örültem neki! Íme:

Tisztelt Alkotó!

A Katona József Társaság, a Forrás Szerkesztősége és a Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ grafikai pályázatot hirdetett Katona József születésének 220. évfordulója tiszteletére.

A felhívásra 25 alkotó küldött be 46 pályaművet. A kiírók ezért egy megnyitó ünnepség nélküli szűkített kiállítás megrendezését javasolták a Kulturális Központ panoráma társalgóiban Balanyi Károly, Bugyi István József, Damó István, Deák Ferenc, Máté Dániel, Mészáros Marianna, Miklós Árpád, Orosz Andrea, Pál Csaba, Petri Ildikó, Szentgyörgyi Erika, Szepessy Béla, G Szolláth Katalin alkotásaiból.

A tárlat 2011. november 2-30. között tekinthető meg a Kulturális Központ nyitva tartási idejében.

A kiírók a pályázati felhívásban megjelölt díjak odaítélését nem javasolják.

Köszönjük, hogy részvételével támogatta Katona József szellemi örökségének ápolását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése