2011. október 9., vasárnap

Bécs 2. - Madame Tussauds Panoptikuma









A szombati bécsi kirándulás délutáni programja a tavasszal megnyílt Madame Tussauds Panoptikum volt. Azt gondoltam, hogy hátha egy ilyen jellegű programmal fel lehet majd tölteni a buszt, ha már a művészeti kiállításlátogatások nem elég csalogatóak. Jól gondoltam, mert szinte telt ház volt a buszban! Londonban jártam már Madame Tussauds műintézményében, sőt mindkét gyermekem is velem volt, akik akkor voltak 13-14 évesek, de ez a mostani sokkal nagyobb élmény volt. Pedig a londoni nagyobb és híresebb is, mint ez az új bécsi, de most itt olyan jó volt egy kicsit hülyéskedni és pózolni, illetve egymást fotózni pózolások közben a hírességek mellett. A sok-sok politikus, sportoló, zenész, művész, színész közül álljon itt Sissy és Csaba, II. Erzsébet és Petra, Hundertwasser és én, Obama és Márk, Audrey Hepburn és Petra, Angelina Jolie és Márk, Leonardo di Caprio és Petra. Az időjárás elég szeszélyes volt, éppen esett, mikor megérkeztünk a Praterbe, ezért előbbre hirdettem meg a hazaindulást, aztán, mikor kiértünk a kiállításról ezer ágra sütött a nap, így visszamondtam ezt, de kb . 10 perc múlt egy iszonyú fekete felhő közeledett, és hideg szél fúlt. Aztán volt egy kis kavar, mert az egyik amerikai csajszi elveszett, és amíg Emese és a másik őt kereste, addig ő visszajött a buszhoz, és csak nehezen tudtam értesíteni Emesét, hogy ne keressék tovább, hanem jöjjenek vissza a buszhoz. Így végül 3/4 6 elmúlt mire elindultunk haza. Hazafelé megnéztük a Lány gyöngyfülbevalóval és a Kabaré című filmet. Pisti jött értünk, és túl sokat nem kellett erőlködnöm este az ágyban, hogy elaludjak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése