2011. október 10., hétfő

Mészáros Marianna kiállítása - Tiszakécske, Református Galéria



Tegnap délelőtt Balanyi Károly nyitotta meg tegnap a kiállításomat Tiszakécskén, a Református Galériában, amelyet Gyalai Béla vezet, ő hívott meg ide kiállítani. Ide most a nagyméretű festményeimet nem vittem el, de újra elkértem Ilditől és Évától azokat a képeimet, ahol ugyanazt a témát rézkarcban és festményben is feldolgoztam. Ez a nyári Művész Kávézóban megrendezett kiállításomon nem sikerült. Béla egy kicsit szétszedte a sorozataimat, nem teljesen olyan sorrendben voltak, ahogy én szeretem, de végül is ő volt most a kiállításrendező. A legfrissebb kisebb méretű munkáimat ki se csomagolta, így a Liszt-sorozatot kivéve, mindegyik munka legalább 2 éve készült. Karcsi velünk utazott , Petráék külön jöttek Pisti kocsijával. A megnyitó elég családiasra sikerült, bár azért volt néhány helybeli. A megnyitó után ketten is odajöttek közülük egy kis beszélgetésre. Úgy vettem észre, hogy a Liszt-sorozat aratta a legnagyobb sikert.
Azt hiszem, egy időre visszavonulok, már ami az egyéni kiállításokat illeti. Elég volt ez idei négy alkalom. Megvárom, míg az újabb munkákból születik egy kiállításra való!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése