2014. október 22., szerda

Hosszú hét

A csütörtök eső mentes volt. Tanítás után felugrottam Andráshoz egy közös dolog miatt és összefutottam Madaras Lacival is itt, akinek aznap nyílt kiállítása a Művész Kávézóban, amelyre éppen szándékoztam elmenni. Kriskó János nyitotta meg a kiállítást és Laci mostani iskolájának énekkara tette igazán ünnepivé a megnyitót, Gyöngyösről jöttek el! Lacinak azok a képei állnak hozzám közelebb, amelyeken házak oromzatai, tűzfalai, ablakai szerepelnek.










A péntek ismét borongósabb nap volt és ekkor volt Kalmár Pali temetésére volt. Már odafelé is szemerkélt az eső, de a szertartás elején rendesen rá is kezdett. Elég sokan eljöttem a búcsúztatásra, amely evangélikus szertartás szerint zajlott, de Váry Károly szavalt egyet és Balanyi Károly a KKK vezetője is mondott egy rövid búcsúbeszédet. Az urnát még elkísértük, ám nekem már indulnom kellett vissza az iskolába, mert még volt 3 órám. Egy 1981-ben Kárászon készült fotóval búcsúzom Palitól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése