2014. október 25., szombat

Lakiteleki sorozat

Most a hosszú hétvégén kész lettem a lakiteleki gyár sorozattal. Egy volt tanítványok édesapja a tulajdonosa ennek, az idén 25 éves gyárnak. Ebből az alkalomból valami különlegeset szeretett volna, ezért még az év elején megkeresett, hogy együtt kitaláljunk valamit. Ki is vitt Lakitelekre, ahol szétnéztem a szép új gyárépületben és készítettem egy csomó fotót. Ezekből a fotókból készült el először néhány rézkarc magáról a gyárépületről, illetve az ott gyártott műanyag flakonokról. Majd fokozatosan több, és most az utolsó négy is.



















Az a terv, hogy egyrészt az eredeti rézkarcok szépen bekeretezve ott díszelegnek majd a gyár irodáinak falán, másrészt egy falinaptár készül majd belőlük, ezért kellett 13 darabot készíteni. A most elkészült 4 rézkarc már nem az én saját fotóm alapján készült, hanem a prospektus fotókból válogattam olyanokat, amelyek számomra izgalmasak voltak. Tetszett ez a munka, ilyet még nem csináltam, bár mindig is izgattak az építészet mellett az ipari témák is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése