2014. július 15., kedd

Vakációm második hete

Elkezdtem visszahallgatni és lejegyezni a caminón naponta diktafonra felmondott hanganyagot. Nyitottam egy új blogot és most napról napra újra átélem az egy évvel ezelőtti zarándokutam eseményeit. Már a 14. gyaloglós napnál tartok, de egyenlőre még nem látható más számára. Mindig eszembe jut valami, amit még bele kell írni. Csak akkor teszem publikussá, ha teljesen kész leszek vele. Elég sok időt igényel ez az újraélés, itt ülök a gép előtt és tejesen beállt már a nyakam és a derekam. A blog címe egyébként: Mi Camino, és az elérhetősége: mmcamino.blogspot.hu, de mint említettem, még nem látható!
Szerda délután a caminós kiállításomra mentem be, hogy Petrának, Márknak és az egyik barátnőmnek megmutassam, hiszem ők nem tudtak a megnyitón jelen lenni. A Kecskeméti TV-vel is erre a délutánra beszéltül meg, hogy forgatnak még egy kicsit és a péntek esti Múzsában leadják. Itt látható az elkészült anyag, 20:40-től van rólam, illetve a kiállításomról szó: http://kecskemetitv.hu/s_!musorok/i_muzsa_15/t_M%C3%BAzsa/index.html. Kissé zavart és rosszul esett, hogy az egyébként is igen korlátozott időben (hétköznap 13-17 óráig) látogatható kiállítás, igazából csak 16 óráig volt látogatható, mert a kislánynak, aki ott teremőrködik, mennie kell és nem volt más, aki leváltaná.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése